Wynik konserwacji central wentylacyjnych zadanie częściowe nr 3

Kraków, dnia 01.06.2017 r. OCENA OFERT- dotyczy zadania częściowego nr 3 Dot. postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego Znak sprawy: K-2 381/17/BIP/2017 na : „Wykonanie konserwacji central wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w obiektach Akademii Wychowania Fizycznego przy al. Jana Pawła II 78 oraz Śniadeckich 12 B” ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 3 Planowana wartość brutto zamówienia: 16 162,00 zł Badanie ofert: Wpłynęły 2 oferty na realizację powyższego zadania. Lp. Nazwa i adres firmy Wartość brutto w zł 1. AIR Automatyka Roman Łączyński ul. Chodkiewicza 6/17 31-532 Kraków 9 497,12 zł 2. JP Spółka z o.o. ul. Jasnogórska 22 31-358 Kraków 16 831,00 zł • W kalkulacjach ofertowych ( załącznik nr 1A i załącznik nr 1 B ) wypełniono i wyceniono poprawnie wszystkie pozycje. • Firma AIR Automatyka nie posiada certyfikatu wystawionego przez firmę CALOREX. • Firma JP Spółka z o.o. przedstawiła certyfikat jednak jej oferta przekracza przeznaczoną kwotę na realizację zadania. Mając powyższe na uwadze, Zamawiający unieważnia niniejsze zadanie częściowe. Zamawiający

Usługi wydawnicze dla AWF w Krakowie

Znak sprawy K-2.381/14/BIP/2017 Usługi wydawnicze dla AWF w Krakowie

Załączniki:
Pobierz plik (Ogłoszenie o zamówieniu.docx)Ogłoszenie o zamówieniu.docx[ ][1]Agnieszka Arnold ZP29 kB2017-05-09 15:15
Pobierz plik (Opis przedmiotu zamówienia.docx)Opis przedmiotu zamówienia.docx[ ][2]Agnieszka Arnold ZP23 kB2017-05-09 15:15
Pobierz plik (Formularz oferty.docx)Formularz oferty.docx[ ][3]Agnieszka Arnold ZP20 kB2017-05-09 15:15
Pobierz plik (PROJEKT UMOWY ZAD.1.doc)PROJEKT UMOWY ZAD.1.doc[ ][4]Agnieszka Arnold ZP51 kB2017-05-09 15:16
Pobierz plik (PROJEKT UMOWY ZAD.2.doc)PROJEKT UMOWY ZAD.2.doc[ ][5]Agnieszka Arnold ZP71 kB2017-05-09 15:16
Pobierz plik (PROJEKT UMOWY ZAD.3.doc)PROJEKT UMOWY ZAD.3.doc[ ][6]Agnieszka Arnold ZP52 kB2017-05-09 15:16
Pobierz plik (Wykaz usług - Załącznik nr 3a do ogłoszenia.doc)Wykaz usług - Załącznik nr 3a do ogłoszenia.doc[ ][7]Agnieszka Arnold ZP44 kB2017-05-09 15:17
Pobierz plik (Wykaz usług - zał. 3b do ogłoszenia.doc)Wykaz usług - zał. 3b do ogłoszenia.doc[ ][8]Agnieszka Arnold ZP33 kB2017-05-09 15:17
Pobierz plik (Wykaz usłu - zał. 3c do ogłoszenia.doc)Wykaz usłu - zał. 3c do ogłoszenia.doc[ ][9]Agnieszka Arnold ZP33 kB2017-05-09 15:17

Wynik- zakup materiałów dla instalacji teletechnicznych

1. Atel Electronics Radosław ul. Oleska 121 45-231 Opole Cena brutto: 9 840,37 zł 2. Lemar Electric Sp. zo.o. ul. Stadionowa 4 41-400 Myślenice Cena brutto: 8 089,34 zł 3. Przedsiębiorstwo el12 Sp. z o.o. ul. Św. Anny 5 45-117 Opole Cena brutto: 13 382,52 4. Kelerban Aleksander Pytlarczyk ul. Świerkowa 9 05-430 Pogorzel Cena brutto: 14 752,46 zł

Dostawa tuszy, tonerów, materialów biurowych

Sukcesywna dostawa tuszy i tonerów oraz materiałów biurowych dla AWF.

Załączniki:
Pobierz plik (projekt umowy.doc)projekt umowy.doc[ ][ ]Anna Gardowska69 kB2017-03-01 09:09
Pobierz plik (materiały biurowe.2017r.xlsx)materiały biurowe.2017r.xlsx[ ][ ]Anna Gardowska27 kB2017-03-01 09:11
Pobierz plik (tusze tonery 2017.xls)tusze tonery 2017.xls[ ][ ]Anna Gardowska159 kB2017-03-01 09:12
Pobierz plik (formularz ofertowy.doc)formularz ofertowy.doc[ ][ ]Anna Gardowska48 kB2017-03-01 09:13
Pobierz plik (OPIS.doc)OPIS.doc[ ][ ]Anna Gardowska78 kB2017-03-01 09:36
Pobierz plik (SPROSTOWANIE .doc)SPROSTOWANIE .doc[ ][ ]Anna Gardowska22 kB2017-03-03 09:46
Pobierz plik (Pytanie1.doc)Pytanie1.doc[ ][ ]Anna Gardowska23 kB2017-03-06 13:32

Zakup wraz z dostawą odczynników

Znak sprawy K-2/BN/10/2016 Zakup wraz z dostawą odczynników

Załączniki:
Pobierz plik (Ogłoszenie o zamówieniu.docx)Ogłoszenie o zamówieniu.docx[ ][1]Agnieszka Arnold ZP21 kB2016-12-01 13:40
Pobierz plik (formularz oferty.docx)formularz oferty.docx[ ][2]Agnieszka Arnold ZP19 kB2016-12-01 13:40