Wyniki postępowania w zakresie zadania częściowego nr 1 w postępowaniu pn. : świadczenie usługi przeglądów serwisowych, konserwacji urządzeń dźwigowych w obiektach AWF im. B. Czecha w Krakowie przy al. Jana Pawła II 78, 80, 82, 84 w tym przeglądy i konser

Wyniki postępowania w zakresie zadania częściowego nr 1 w postępowaniu pn. : świadczenie usługi przeglądów serwisowych, konserwacji urządzeń dźwigowych w obiektach AWF im. B. Czecha w Krakowie przy al. Jana Pawła II 78, 80, 82, 84 w tym przeglądy i konserwacja użytkowanych przez Zamawiającego: dźwigów osobowych (wraz z monitoringiem bieżącym REM  dźwigów Firmy OTIS tylko dla dźwigów osobowych wykazanych w zadaniu 1), dźwigów towarowych oraz platform do przewozu osób z niepełnosprawnościami.

Znak sprawy : K-2.381/10/BIP/2024

Załączniki:
Pobierz plik (zadanie 1 - WTLift.pdf)zadanie 1 - WTLift.pdf[ ][ ]Teresa Bajor345 kB2024-04-24 14:52

Wyniki postępowania pod nazwą: Świadczenie usług konserwacji układów chłodzących, urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiektach Akademii Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie.

Znak sprawy K-2.381/21/BIP/2024

Wyniki postępowania pod nazwą: Świadczenie usług konserwacji układów chłodzących, urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiektach Akademii Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie

Załączniki:
Pobierz plik (ogłoszenie o wyborze oferty.pdf)ogłoszenie o wyborze oferty.pdf[ ][ ]Agnieszka Arnold ZP375 kB2024-04-22 15:17

Pytanie i odpowiedź oraz modyfikacja projektu umowy: Świadczenie usług przeglądów serwisowych, konserwacji i usuwania awarii urządzeń dźwigowych w obiektach Akademii Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie przy al. Jana Pawła II 78, 80,

Pytanie i odpowiedź:  Świadczenie usług przeglądów serwisowych, konserwacji  i usuwania awarii  urządzeń dźwigowych w obiektach Akademii Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha
w Krakowie przy al. Jana Pawła II 78, 80, 82, 84.

Modyfikacja projektu Umowy w zakresie terminu realizacji przedmiotu zamówienia. 

Termin składania ofert nie ulega zmianie. 

Załączniki:
Pobierz plik (modyfikacja projektu umowy.pdf)modyfikacja projektu umowy.pdf[ ][ ]Teresa Bajor262 kB2024-04-18 10:37
Pobierz plik (zał.3 - projekt umowy zmodyfikowany.pdf)zał.3 - projekt umowy zmodyfikowany.pdf[ ][ ]Teresa Bajor867 kB2024-04-18 10:38
Pobierz plik (pytanie i odpowiedź.pdf)pytanie i odpowiedź.pdf[ ][ ]Teresa Bajor436 kB2024-04-18 10:50

WYNIKI POSTĘPOWNIA: Wykonanie profilaktycznych badań lekarskich z zakresu medycyny pracy na rzecz pracowników i studentów AWF w Krakowie, wymaganych przepisami art. 229 Kodeksu Pracy, przepisami ustawy o służbie medycyny pracy oraz innymi powszechnie obo

Wykonanie profilaktycznych badań lekarskich z zakresu medycyny pracy na rzecz pracowników i studentów AWF w Krakowie, wymaganych przepisami art. 229  Kodeksu Pracy, przepisami ustawy o służbie medycyny pracy oraz innymi powszechnie obowiązującymi ak­tami prawnymi wydanymi na ich podstawie oraz udział w Komisji bezpieczeństwa i higieny pracy.

 

Wyniki postępowania 

 

Znak sprawy: K-2.381/20/BIP/2024

Załączniki:
Pobierz plik (Wyniki postępowania.pdf)Wyniki postępowania.pdf[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP370 kB2024-04-17 15:22

ogłoszenie o zamówieniu : Sukcesywny zakup i dostawa soli w tabletkach przeznaczonej do regeneracji zmiękczaczy wody/kolumn filtracyjnych na potrzeby AWF im. B. Czecha w Krakowie - II postępowanie

Ogłoszenie o zamówieniu : Sukcesywny zakup i dostawa soli w tabletkach przeznaczonej do regeneracji zmiękczaczy wody/kolumn filtracyjnych na potrzeby AWF im. B. Czecha w Krakowie - II postępowanie

Znak sprawy : K-2.381/22/BIP/2024

Załączniki:
Pobierz plik (ogłoszenie o zamówieniu - II postępowanie.pdf)ogłoszenie o zamówieniu - II postępowanie.pdf[ ][ ]Teresa Bajor738 kB2024-04-17 09:57
Pobierz plik (zał. 1 - opis przedmiotu zamówienia.pdf)zał. 1 - opis przedmiotu zamówienia.pdf[ ][ ]Teresa Bajor587 kB2024-04-17 09:58
Pobierz plik (zał. 2 Formularz oferty.doc)zał. 2 Formularz oferty.doc[ ][ ]Teresa Bajor53 kB2024-04-17 09:58
Pobierz plik (zał. 3 - projekt umowy.pdf)zał. 3 - projekt umowy.pdf[ ][ ]Teresa Bajor600 kB2024-04-17 09:59
Pobierz plik (zał. 4 - kaluzula RODO.pdf)zał. 4 - kaluzula RODO.pdf[ ][ ]Teresa Bajor693 kB2024-04-17 09:59
Pobierz plik (zał. 5 - oświadczenie.pdf)zał. 5 - oświadczenie.pdf[ ][ ]Teresa Bajor816 kB2024-04-17 09:59

świadczenie usługi przeglądów serwisowych, konserwacji urządzeń dźwigowych w obiektach AWF im. B. Czecha w Krakowie przy al. Jana Pawła II 78, 80, 82, 84

Ogłoszenie postępowania pn. : świadczenie usługi przeglądów serwisowych, konserwacji urządzeń dźwigowych w obiektach AWF im. B. Czecha w Krakowie przy al. Jana Pawła II 78, 80, 82, 84 w tym przeglądy i konserwacja użytkowanych przez Zamawiającego: dźwigów osobowych (wraz z monitoringiem bieżącym REM  dźwigów Firmy OTIS tylko dla dźwigów osobowych wykazanych w zadaniu 1), dźwigów towarowych oraz platform do przewozu osób z niepełnosprawnościami.

Znak sprawy : K-2.381/10/BIP/2024

 

Zamawiający informuje iż w dniu 18.04.2024 zamieścił odpowiedzi do pytania, które wpłynęło do postępowania oraz dokonał modyfikacji projektu umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia. Dokumenty zostały zamieszczone pod adresem :

 https://bip.awf.krakow.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-ponizej-130000/1893-pytanie-i-odpowiedz-oraz-modyfikacja-projektu-umowy-swiadczenie-uslug-przegladow-serwisowych-konserwacji-i-usuwania-awarii-urzadzen-dzwigowych-w-obiektach-akademii-wychowania-fizycznego-im-bronislawa-czecha-w-krakowie-przy-al-jana-pawla-ii-78-80-82-84

Termin składania ofert nie ulega zmianie. 

Załączniki:
Pobierz plik (ogłoszenie o zamówieniu.pdf)ogłoszenie o zamówieniu.pdf[ ][ ]Teresa Bajor628 kB2024-04-16 13:38
Pobierz plik (zał.1 - opis przedmiotu zamówienia.pdf)zał.1 - opis przedmiotu zamówienia.pdf[ ][ ]Teresa Bajor881 kB2024-04-16 13:38
Pobierz plik (Zał nr 2_formularz oferty.doc)Zał nr 2_formularz oferty.doc[ ][ ]Teresa Bajor55 kB2024-04-16 13:39
Pobierz plik (Zał nr 2A zadanie 1 Arkusz kalkulacyjny do oferty.xls)Zał nr 2A zadanie 1 Arkusz kalkulacyjny do oferty.xls[ ][ ]Teresa Bajor39 kB2024-04-16 13:40
Pobierz plik (Zał nr 2B zadanie 2 Arkusz kalkulacyjny do oferty.xls)Zał nr 2B zadanie 2 Arkusz kalkulacyjny do oferty.xls[ ][ ]Teresa Bajor41 kB2024-04-16 13:40
Pobierz plik (Zał nr 4 wykaz osób.docx)Zał nr 4 wykaz osób.docx[ ][ ]Teresa Bajor19 kB2024-04-16 13:40
Pobierz plik (zał.5 - karta przeglądu.pdf)zał.5 - karta przeglądu.pdf[ ][ ]Teresa Bajor560 kB2024-04-16 13:40
Pobierz plik (zał.6 - klauzula RODO.pdf)zał.6 - klauzula RODO.pdf[ ][ ]Teresa Bajor852 kB2024-04-16 13:41
Pobierz plik (zał.7 - oświadczenie.pdf)zał.7 - oświadczenie.pdf[ ][ ]Teresa Bajor801 kB2024-04-16 13:41
Pobierz plik (Zad 1 Poz 1 - Opis Techn.pdf)Zad 1 Poz 1 - Opis Techn.pdf[ ][ ]Teresa Bajor237 kB2024-04-17 07:32
Pobierz plik (Zad 1 Poz 2 - Opis Techn.pdf)Zad 1 Poz 2 - Opis Techn.pdf[ ][ ]Teresa Bajor220 kB2024-04-17 07:32
Pobierz plik (Zad 1 Poz 3 - Opis Techn.pdf)Zad 1 Poz 3 - Opis Techn.pdf[ ][ ]Teresa Bajor186 kB2024-04-17 07:32
Pobierz plik (Zad 1 Poz 4 - Opis Techn.pdf)Zad 1 Poz 4 - Opis Techn.pdf[ ][ ]Teresa Bajor181 kB2024-04-17 07:32
Pobierz plik (Zad 1 Poz 5 - Opis Techn.pdf)Zad 1 Poz 5 - Opis Techn.pdf[ ][ ]Teresa Bajor449 kB2024-04-17 07:32
Pobierz plik (Zad 1 Poz 6 - Opis Techn.pdf)Zad 1 Poz 6 - Opis Techn.pdf[ ][ ]Teresa Bajor298 kB2024-04-17 07:32
Pobierz plik (Zad 2 Poz 1 - Opis Techn.pdf)Zad 2 Poz 1 - Opis Techn.pdf[ ][ ]Teresa Bajor144 kB2024-04-17 07:32
Pobierz plik (Zad 2 Poz 2 - Opis Techn.pdf)Zad 2 Poz 2 - Opis Techn.pdf[ ][ ]Teresa Bajor1242 kB2024-04-17 07:32
Pobierz plik (Zad 2 Poz 3 - Opis Techn.pdf)Zad 2 Poz 3 - Opis Techn.pdf[ ][ ]Teresa Bajor237 kB2024-04-17 07:33
Pobierz plik (Zad 2 Poz 4 - Opis Techn.pdf)Zad 2 Poz 4 - Opis Techn.pdf[ ][ ]Teresa Bajor257 kB2024-04-17 07:33
Pobierz plik (Zad 2 Poz 5 - Opis Techn.pdf)Zad 2 Poz 5 - Opis Techn.pdf[ ][ ]Teresa Bajor151 kB2024-04-17 07:33
Pobierz plik (Zad 2 Poz 6 - Opis Techn.pdf)Zad 2 Poz 6 - Opis Techn.pdf[ ][ ]Teresa Bajor130 kB2024-04-17 07:33
Pobierz plik (Zad 2 Poz 7 - Opis Techn.pdf)Zad 2 Poz 7 - Opis Techn.pdf[ ][ ]Teresa Bajor312 kB2024-04-17 07:33
Pobierz plik (zał.3 - projekt umowy.pdf)zał.3 - projekt umowy.pdf[ ][ ]Teresa Bajor867 kB2024-04-18 09:15

Unieważnienie postępowania : Sukcesywny zakup i dostawa soli w tabletkach przeznaczonej do regeneracji zmiękczaczy wody/kolumn filtracyjnych na potrzeby AWF im. B. Czecha w Krakowie.

Unieważnienie postępowania : Sukcesywny zakup i dostawa soli w tabletkach przeznaczonej do regeneracji zmiękczaczy wody/kolumn filtracyjnych na potrzeby AWF im. B. Czecha w Krakowie.

Znak sprawy : K-2.381/11/BIP/2024

Załączniki:
Pobierz plik (BIP unieważnienie postępowania.pdf)BIP unieważnienie postępowania.pdf[ ][ ]Teresa Bajor291 kB2024-04-15 13:39

WYNIKI POSTĘPOWANIA : Sukcesywny zakup i dostawa soli w tabletkach przeznaczonej do regeneracji zmiękczaczy wody/kolumn filtracyjnych na potrzeby AWF im. B. Czecha w Krakowie.

WYNIKI POSTĘPOWANIA : Sukcesywny zakup i dostawa soli w tabletkach przeznaczonej do regeneracji zmiękczaczy wody/kolumn filtracyjnych na potrzeby AWF im. B. Czecha w Krakowie.

znak sprawy : K-2.381/11/BIP/2024

Załączniki:
Pobierz plik (Wyniki postępowania - zakup soli w tabletkach BIP.pdf)Wyniki postępowania - zakup soli w tabletkach BIP.pdf[ ][ ]Teresa Bajor289 kB2024-04-15 09:48

Świadczenie usług konserwacji układów chłodzących, urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiektach Akademii Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie.

Świadczenie usług konserwacji układów chłodzących, urządzeń klimatyzacyjnych
i wentylacyjnych w obiektach Akademii Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha
w Krakowie

Załączniki:
Pobierz plik (Ogłoszenie o zamówieniu.docx)Ogłoszenie o zamówieniu.docx[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP40 kB2024-04-12 14:22
Pobierz plik (Zadanie 1 Zał nr 3A Projekt umowy.docx)Zadanie 1 Zał nr 3A Projekt umowy.docx[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP43 kB2024-04-12 14:22
Pobierz plik (Zadanie 3 Zał nr 3C Projekt umowy .doc)Zadanie 3 Zał nr 3C Projekt umowy .doc[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP73 kB2024-04-12 14:22
Pobierz plik (Zadanie 4 Zał nr 3D Projekt umowy.doc)Zadanie 4 Zał nr 3D Projekt umowy.doc[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP76 kB2024-04-12 14:23
Pobierz plik (Zadanie nr 1 Załącznik nr 1A do ogłoszenia.xlsx)Zadanie nr 1 Załącznik nr 1A do ogłoszenia.xlsx[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP27 kB2024-04-12 14:23
Pobierz plik (Zadanie nr 1 Załącznik nr 2A do ogłoszenia.xlsx)Zadanie nr 1 Załącznik nr 2A do ogłoszenia.xlsx[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP16 kB2024-04-12 14:23
Pobierz plik (Zadanie nr 2 Załącznik nr 1B do ogłoszenia.xlsx)Zadanie nr 2 Załącznik nr 1B do ogłoszenia.xlsx[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP14 kB2024-04-12 14:23
Pobierz plik (Zadanie nr 2 Załącznik nr 2B do ogłoszenia.xlsx)Zadanie nr 2 Załącznik nr 2B do ogłoszenia.xlsx[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP13 kB2024-04-12 14:23
Pobierz plik (Zadanie nr 3 Załącznik nr 1C do ogłoszenia.xlsx)Zadanie nr 3 Załącznik nr 1C do ogłoszenia.xlsx[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP11 kB2024-04-12 14:26
Pobierz plik (Zadanie nr 3 Załącznik nr 2C do ogłoszenia.xlsx)Zadanie nr 3 Załącznik nr 2C do ogłoszenia.xlsx[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP11 kB2024-04-12 14:29
Pobierz plik (Zadanie nr 4 Załącznik nr 1D do ogłoszenia.xlsx)Zadanie nr 4 Załącznik nr 1D do ogłoszenia.xlsx[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP12 kB2024-04-12 14:29
Pobierz plik (Zadanie nr 4 Załącznik nr 2D do ogłoszenia.xlsx)Zadanie nr 4 Załącznik nr 2D do ogłoszenia.xlsx[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP11 kB2024-04-12 14:29
Pobierz plik (załącznik nr 1 do ogłoszenia -  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.docx)załącznik nr 1 do ogłoszenia - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.docx[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP28 kB2024-04-12 14:31
Pobierz plik (załącznik nr 2 do ogłoszenia - formularz oferty.docx)załącznik nr 2 do ogłoszenia - formularz oferty.docx[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP20 kB2024-04-12 14:32
Pobierz plik (załącznik nr 4 do ogłoszenia_ Wykaz osób.docx)załącznik nr 4 do ogłoszenia_ Wykaz osób.docx[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP19 kB2024-04-12 14:32
Pobierz plik (załącznik nr 5 do ogłoszenia_ Wykaz usług.docx)załącznik nr 5 do ogłoszenia_ Wykaz usług.docx[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP20 kB2024-04-12 14:32
Pobierz plik (załącznik nr 6 do ogłoszenia_protokol  kontroli szczelnosci klimatyzacji.docx)załącznik nr 6 do ogłoszenia_protokol kontroli szczelnosci klimatyzacji.docx[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP36 kB2024-04-12 14:32
Pobierz plik (załącznik nr 7 do ogłoszenia_ protokół przeglądu wentylacji mechanicznej.doc)załącznik nr 7 do ogłoszenia_ protokół przeglądu wentylacji mechanicznej.doc[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP51 kB2024-04-12 14:32
Pobierz plik (załącznik nr 8 do ogłoszenia_klauzula RODO.doc)załącznik nr 8 do ogłoszenia_klauzula RODO.doc[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP47 kB2024-04-12 14:33
Pobierz plik (załącznik nr 9 do ogłoszenia _OŚWIADCZENIE.docx)załącznik nr 9 do ogłoszenia _OŚWIADCZENIE.docx[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP17 kB2024-04-12 14:33
Pobierz plik (Zadanie 2 Zał nr 3B Projekt umowy .doc)Zadanie 2 Zał nr 3B Projekt umowy .doc[ ][3]Tadeusz Józefczyk ZP95 kB2024-04-15 11:47

WYNIKI POSTĘPOWANIA: Sukcesywny zakup wraz z dostawą tuszów, tonerów, bębnów, kartridżów do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie

Wyniki postępowania

 

Sukcesywny zakup wraz z dostawą tuszów, tonerów, bębnów, kartridżów do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie

 

Znak sprawy: K-2.381/19/BIP/2024

Załączniki:
Pobierz plik (ogłoszenie o wyborze.pdf)ogłoszenie o wyborze.pdf[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP302 kB2024-04-09 14:45

Wykonanie profilaktycznych badań lekarskich z zakresu medycyny pracy na rzecz pracowników i studentów AWF w Krakowie, wymaganych przepisami art. 229 Kodeksu Pracy, przepisami ustawy o służbie medycyny pracy oraz innymi powszechnie obowiązującymi aktami

Wykonanie profilaktycznych badań lekarskich z zakresu medycyny pracy na rzecz pracowników i studentów AWF w Krakowie, wymaganych przepisami art. 229  Kodeksu Pracy, przepisami ustawy o służbie medycyny pracy oraz innymi powszechnie obowiązującymi ak­tami prawnymi wydanymi na ich podstawie oraz udział w Komisji bezpieczeństwa i higieny pracy.

Znak sprawy: K-2.381/20/BIP/2024 

 

W dniu 12 kwietnia 2024 r. Zamawiający zamieścił pytania i odpowiedzi do postępowania

 

 

 

 

 

 

Załączniki:
Pobierz plik (Opis przedmiotu zamówienia.docx)Opis przedmiotu zamówienia.docx[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP24 kB2024-04-08 13:43
Pobierz plik (Załącznik nr 2a do ogłoszenia medycyna pracy.xlsx)Załącznik nr 2a do ogłoszenia medycyna pracy.xlsx[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP15 kB2024-04-08 13:43
Pobierz plik (załącznik nr 3 wykaz PLACÓWEK.docx)załącznik nr 3 wykaz PLACÓWEK.docx[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP16 kB2024-04-08 13:43
Pobierz plik (załącznik nr 5 klauzula RODO.doc)załącznik nr 5 klauzula RODO.doc[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP39 kB2024-04-08 13:43
Pobierz plik (załącznik nr 6 do ogłoszenia - OŚWIADCZENIE nowa przesłanka wykluczenia.docx)załącznik nr 6 do ogłoszenia - OŚWIADCZENIE nowa przesłanka wykluczenia.docx[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP17 kB2024-04-08 13:43
Pobierz plik (Załącznik nr 2  formularz ofertowy.doc)Załącznik nr 2 formularz ofertowy.doc[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP53 kB2024-04-08 13:46
Pobierz plik (Ogłoszenie o zamówieniu.doc)Ogłoszenie o zamówieniu.doc[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP93 kB2024-04-09 08:17
Pobierz plik (załącznik nr 4 WZÓR UMOWY.docx)załącznik nr 4 WZÓR UMOWY.docx[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP61 kB2024-04-09 11:08
Pobierz plik (PYTANIA I ODPOWIEDZI.pdf)PYTANIA I ODPOWIEDZI.pdf[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP312 kB2024-04-12 09:52

WYNIKI POSTĘPOWNIA: Sukcesywny zakup wraz z dostawą papieru ksero oraz tuszów, tonerów i bębnów do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie.

Wyniki postępowania: 

 

Sukcesywny zakup wraz z dostawą papieru ksero oraz tuszów, tonerów i bębnów do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie.

 

Znak sprawy: K-2.381/17/BIP/2024

Załączniki:
Pobierz plik (ogłoszenie o unieważnieniu postępownia.pdf)ogłoszenie o unieważnieniu postępownia.pdf[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP416 kB2024-03-27 15:09
Pobierz plik (ogłoszenie o wyborze oferty.pdf)ogłoszenie o wyborze oferty.pdf[ ][ ]Tadeusz Józefczyk ZP348 kB2024-03-27 15:09

pytania i odpowiedzi : Usługa zarządzania systemami informatycznymi, siecią Akademii Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie oraz prowadzenia szkoleń i warsztatów w zakresie obsługi systemów informatycznych dla Pracowników działu IT Zamawia

Pytania i odpowiedzi : 

Usługa zarządzania systemami informatycznymi, siecią Akademii Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie oraz prowadzenia szkoleń i warsztatów w zakresie obsługi systemów informatycznych dla Pracowników działu IT Zamawiającego. 

 

Znak sprawy : K-2.381/13/BIP/2024

Załączniki:
Pobierz plik (Pytania i odpowiedzi 2.pdf)Pytania i odpowiedzi 2.pdf[ ][ ]Teresa Bajor380 kB2024-03-12 13:26
Pobierz plik (Pytania i odpowiedzi 1.pdf)Pytania i odpowiedzi 1.pdf[ ][ ]Teresa Bajor432 kB2024-03-12 13:26